Методи за плащане

Възможни са следните начини за плащане:

Наложен платеж (плащане при доставка: в брой или с дебитна/кредитна карта)

При този начин, плащате дължимата сума на стоките и транспорта в момента на получаване на пратката.

Може да платите в брой или с карта. Ако желаете да платите чрез банкова карта, молим, заявете го при потвърждаване на поръчката (като коментар към поръчката или по телефона на наш консултант), и куриерът при доставка ще носи мобилен pos терминал. В офисите на Спиди или Еконт също е възможно заплащане с дебитна или кредитна карта.

Пратката се изпраща веднага.

По Банков път (Авансов банков превод)

При този начин на плащане трябва предварително да преведете дължимата сума на стоките и транспорта към наша банкова сметка, в поръчката ще се съдържа необходимата информация.

Пратката се изпраща след получаване на сумата в нашата банкова сметка. Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адреса на получателя и да го изненадате, а това няма как да стане с наложен платеж.

Revolut

Телефонен номер за превода не е нужен. Отворете приложението, в менюто "Преводи/Transfer" изберете "+Нов/+New" , след това опция "Банков получател/Bank recipient". Изберете опция "Фирма/Business", въведете IBAN-а и име на компанията, натиснете бутон "Добавяне на получател/Add recipient", въведете следния адрес "ул. "Майстор Алекси Рилец" No.38, София.", добавете сумата с капарото от имейла и завършете плащането.

Инструкция за работа с Revolut

ePay.bg (Микросметка или с карта)

За да извършите плащане през системата на ePay е необходимо да бъдете регистрирани в системата. След като приключите с поръчката ще бъдете автоматично пренасочен(а) към сайта на еPay, където да въведете необходимите данни и да извършите плащането. Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адреса на получателя и да го изненадате (а това няма как да стане с наложен платеж).

В брой с Easypay

С EasyPay.bg имате възможност да заплатите избраните от Вас услуги в брой в над 300 каси на EasyPay.bg в цялата страна. Пълен списък на касите на EasyPay.bg можете да видите тук

При плащане на каса на EasyPay.bg трябва да посочите:

- че извършване плащане в полза на онлайн магазин за подаръци banana.bg

- номера на Вашата заявка

- дължимата сума по Вашата заявка

- вашите имена

За платената от Вас сума получавате разписка/вносна бележка от EasyPay.bg.

Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адрес на получателя и да го изненадате.

Плащане с Карта (Кредитна или Дебитна карта)

Възможно е да заплатите поръчката си с карта предварително като изберете тази опция преди да приключите поръчката. След нейното приключване ще получите на имейла линк, чрез който може да извършите плащането. Този начин е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка като изненада, директно на неговия получател, без да се налага той да плаща при получаване.

Възможно е плащане с карта при получаване на поръчката от куриера. В офис на Еконт или Спиди е възможно плащане с дебитна или кредитна карта, куриерите също разполагат с мобилен терминал за събиране на плащания с карти. 

СРОК ЗА ДОСТАВКА

Доставките в страната се извършват предимно чрез куриерска фирма Спиди (до техен офис или личен адрес) и Еконт (по изрично желание на клиента). За района на София експресните доставки може да се извършват от куриер на БАНАНА в рамките на същия ден.

Доставките до адрес или до офис на Спиди обикновено се извършват в рамките на 1 работен ден. Рядко е възможно по-дълго доставяне (до 2-3 дни) в случаите, посочени долу, като ще бъдете своевременно информирани от наш служител за такъв случай.

Поръчки, потвърдени до 15:00 ч. се изпращат в рамките на същия работен ден. Потвърдените след 15:00 ч. поръчки се изпращат на същия или следващия работен ден: ще получите обаждане от наш консултант, който ще Ви уведоми, кога точно да очаквате пратката.

След получаване на съобщението за потвърждаване на наличността и готовността за експедиция от потребителя, доставката се осъществява в рамките на следващия работен ден.

Експресна доставка до 3 часа - важи само за град София, при потвърдена от нас възможност за изпълнение. Цената за експресна доставка е между 12 и 20 лв., в зависимост от адреса и теглото на пратката. Експресните доставки задължително се заплащат предварително по банков път.

Доставка в събота: Потвърдените до 15ч. в петък поръчки могат да се доставят в събота до офис на Спиди или Еконт, в работно им време от 9:00 до 13:00ч; до врата – по желание на  клиента. Пратка в събота до адрес (врата) се заплаща допълнително +3.60 лв (за доставки по Спиди). Доставката по Еконт е по техния тарифен план. Доставката до офис на Спиди не се оскъпява. Доставка за фиксиран час от 10:30 ч. до 17:30 ч. (+/- 30 мин.) – заплаща се допълнително + 4.00 лв. Услугата е възможна, само в случай че се предлага от избрания куриер;

ВНИМАНИЕ! Има населени места, които са със специален режим на доставка от Еконт и са в отклонение от горепосочените условия. Тези места могат да се видят на сайта на Еконт тук.

В работно време куриерът ще Ви достави пратката до посочения от Вас адрес или до избран от Вас офис на Спиди или Еконт, както ще Ви бъде по-удобно на Вас (посочете съответната опция при оформяне на поръчката). Ако желаете пратката да бъде доставена с куриерска фирма Еконт, е необходимо да го отбележите в коментар към поръчката. В този случай ще премахнем автоматично начислената такса за доставка и ще заплатите куриерската услуга при получаването на пратката по тарифите на Еконт.  Когато адресът за доставка е офис на Спиди, необходимо е да изберете от падащия списък точния офис (за населени места с повече от един такъв). 

В случай, че куриерът не открие потребителя на адреса, се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Цени на доставка 

Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Доставката за територията на Република България с куриерска фирма Спиди е с фиксирана цена 5.99 лв до адрес и 4.99 лв до офис на Спиди. Доставките, извършвани с куриерска фирма Еконт се заплащат по техния тарифен план, независимо дали са до офис или до адрес. Експресната доставка се договаря индивидуално, в зависимост от възможностите на куриера, и е с цена между 12 и 20 лева. 

*Доставка на стоки над 5 кг (детски колички, дървени легла, велосипеди, едрогабаритни стоки и пр.) ще получите индивидуална оферта без значение от общата стойност на поръчката.

Цени на доставка за карикатури 

Стойността на доставката не е включена в цената на карикатурите. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката и е около 5 - 7 лв до офис и 7 - 12 лв до адрес, спрямо тарифите на куриерска фирма Спиди АД (Speedy), Еконт Експрес ООД и собствен куриер.

ОТВОРИ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ

За спокойствието на своите клиенти БАНАНА предлага услугата „Отвори преди да платиш”, която Ви дава възможност за отворите поръчаната пратка преди да я заплатите, за да се уверите, че всички уточнени параметри по поръчката и общото състояние, са както уговорените.

При наличие на разлики, пратката може да бъде върната, без да се заплаща.

Допълнителната услугата "Отвори преди да платиш" е предоставена от куриерска фирма Спиди или Еконт Експрес и е напълно безплатна.

Предварителен преглед на готовата карикатура изпращаме, след като е изрично указано в мейла с поръчката. В противен случай изпращаме карикатурата директно на адрес или офис на куриер. 

ВРЪЩАНЕ

Съгласно Закона за защита на потребителя клиентът има право да върне закупената стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й при спазени следните условия:

- Фабричният вид на стоката не е нарушен;

- Стоката не e използвана;

- Всички фабрични етикети не са повредени или премахнати;

- Представен е официален данъчен документ за покупка - касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура.

Клиентът е длъжен самостоятелно да върне стоката или да заплати разходите по връщането й, включително транспортните разходи. Когато е договорено връщането/замяна на стока за наша сметка, това става САМО при изпращане на стоката по Спиди или Еконт с използване на посочен от нас номер на товарителница. Ако клиентът не използва посочения от нас номер на товарителница, изпращането е изцяло за негова сметка.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорени и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

ГАРАНЦИЯ ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ

Обаче ние от БАНАНА искаме да гарантираме на нашите клиенти, че закупеният подарък ще отговаря на очакванията им.

Затова ние доброволно даваме възможност на нашите клиенти да върнат стоката до 30 дни, без да ни дължат никакво обяснение защо са решили така. Може просто да размислите в рамките на този период и да ни върнете стоката (запазена и с опаковката), а ние ще ви върнем парите, без да сте длъжни да ни се обяснявате, защо така сте преценили. Разбира се, ще оценим, ако споделите с нас причината, за да можем в бъдеще да предоставяме още по-качествени услуги на нашите клиенти.

Как става връщането?

- Изпращате ни ФОРМУЛЯР за връщане чрез форма на сайта;

- В рамките на 2 работни дни наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на детайли;

- Връщате стоката на нашия адрес или заплащате транспорните разходи до адреса;

- Ние Ви връщаме парите по същия начин, по който сте ги заплатили.

Свържете се с нас за повече информация и поддръжка.