ДОСТАВКА

Срок на доставка

Доставките в страната се извършват предимно чрез куриерска фирма ЕКОНТ Експрес. За района на София експресните доставки може да се извършват от куриер на БАНАНА или РАПИДО в рамките на същия ден (по избор на клиента).

Доставките до адрес или до офис на Еконт обикновенно се извършват в рамките на 1 работен ден. Рядко е възможно по-дълго доставяне (до 2-3 дни) в случаите, посочени долу, като ще бъдете своевременно информирани от наш служител за такъв случай.

Поръчки, потвърдени до 15:00 ч. се изпращат в рамките на същия работния ден. Потвърдените след 15:00 ч. поръчки се изпращат на същия или следващия работен ден: ще получите обаждане от наш консултант, който ще Ви уведоми, кога точно да очаквате пратката.

След получаване на съобщението за потвърждаване на наличността и готовността за експедиция от потребителя, доставката се осъществява в рамките на следващия работен ден.

Експресна доставка до 3 часа - важи само за град София, при потвърдена от нас възможност за изпълнение. Цената за експресна доставка е между 9 и 17 лв., в зависимост от адреса и теглото на пратката.

Доставка в събота: Потвърдените до 15ч. в петък поръчки могат да се доставят в събота до офис на Еконт, в работно им време от 9:00 до 13:00ч; до врата – по желание на  клиента. В някои случаи е възможно оскъпяване на съботната доставка до врата с до 2 лева, наш консултант ще Ви уведоми, ако има такова. Доставката до офис не се оскъпява.

ВНИМАНИЕ! Има населени места, които са със специален режим на доставка от Еконт и са в отклонение от горепосочените условия. Тези места могат да се видят на сайта на Еконт тук.

В работно време куриерът ще Ви достави пратката до посочения от Вас адрес или до избран от Вас офис на Еконт, както ще Ви бъде по-удобно на Вас (посочете съответната опция при оформяне на поръчката). Когато адресът за доставка е офис на куриер необходимо е да изберете от падащия списък точният офис (за населени места с повече от един такъв).

Когато пратката е с Наложен платеж /НП/ ще получите SMS, в деня на доставката, в който е упомената товарителницата и сумата за НП. В случай, че куриерът не открие потребителя на посочения адрес се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Когато пратката е с плащане по банков път в случай, че куриерът не открие потребителя на посочения адрес, се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Цени на доставка

Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката. За поръчки на стойност над 100 лв доставката е БЕЗПЛАТНА. За поръчки на стойност под 100 лв доставката за територията на Република България е с фиксирана цена 5.50 лв до адрес и 3.50 лв до офис на Еконт. Експресната доставка се договаря индивидуално, в зависимост от възможностите на куриера, и е с цена между 9 и 17 лева.

Системата на нашият on-line магазин автоматично изчислява разхода за доставка и ще Ви го покаже, преди да потвърдите поръчката си.

ОТВОРИ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ

За спокойствието на своите клиенти БАНАНА предлага услугата „Отвори преди да платиш”, която Ви дава възможност за отворите поръчаната пратка преди да я заплатите, за да се уверите, че всички уточнени параметри по поръчката и общото състояние, са както уговорените.
При наличие на разлики, пратката може да бъде върната, без да се заплаща.

Допълнителната услугата "Отвори преди да платиш" е предоставена от куриерска фирма „Еконт Експрес” и е напълно безплатна.

ПЛАЩАНЕ

Възможни са следните начини за плащане:

Наложен платеж (плащане при доставка: в брой или с дебитна/кредитна карта)

При този начин, плащате дължимата сума на стоките и транспорта в момента на получаване на пратката.
Може да платите в брой. Ако желаете да платите чрез банкова карта, молим, заявете го при потвърждаване на поръчката (като коментар към поръчката или по телефона на наш консултант), и куриерът при доставка ще носи мобилен pos терминал. В офисите на Еконт също е възможно заплащане с дебитна или кредитна карта.
Пратката се изпраща веднага.

Авансов банков превод

При този начин на плащане трябва предварително да преведете дължимата сума на стоките и транспорта към наша банкова сметка, в поръчката ще се съдържа необходимата информация.
Пратката се изпраща след получаване на сумата в нашата банкова сметка. Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адреса на получателя и да го изненадате, а това няма как да стане с наложен платеж.

ePay.bg (Микросметка или с карта)

За да извършите плащане през системата на ePay е необходимо да бъдете регистрирани в системата. След като приключите с поръчката ще бъдете автоматично пренасочен(а) към сайта на еPay, където да въведете необходимите данни и да извършите плащането. Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адреса на получателя и да го изненадате (а това няма как да стане с наложен платеж).

В брой с Easypay

С EasyPay.bg имате възможност да заплатите избраните от Вас услуги в брой в над 300 каси на EasyPay.bg в цялата страна. Пълен списък на касите на EasyPay.bg можете да видите тук

При плащане на каса на EasyPay.bg трябва да посочите:
- че извършване плащане в полза на онлайн магазин за подаръци banana.bg
- номера на Вашата заявка
- дължимата сума по Вашата заявка
- вашите имена

За платената от Вас сума получавате разписка/вносна бележка от EasyPay.bg.
Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адрес на получателя и да го изненадате.

ВРЪЩАНЕ

Съгласно Закона за защита на потребителя клиентът има право да върне закупената стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й при спазени следните условия:

  • Фабричният вид на стоката не е нарушен,
  • Стоката не e използвана,
  • Всички фабрични етикети не са повредени или премахнати;
  • Представен е официален данъчен документ за покупка - касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура;

Клиентът е длъжен самостоятелно да върне стоката или да заплати разходите по връщането й, включително транспортните разходи. Когато е договорено връщането/замяна на стока за наша сметка, това става САМО при изпращане на стоката по Еконт с използване на посочен от нас номер на товарителница. Ако клиентът не използва посочения от нас номер на товарителница, изпращането е изцяло за негова сметка.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорени и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

ГАРАНЦИЯ ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ

Обаче ние от БАНАНА искаме да гарантираме на нашите клиенти, че закупеният подарък ще отговаря на очакванията им.

Затова ние доброволно даваме възможност на нашите клиенти да върнат стоката до 30 дни, без да ни дължат никакво обяснение защо са решили така. Може просто да размислите в рамките на този период и да ни върнете стоката (запазена и с опаковката), а ние ще ви върнем парите, без да сте длъжни да ни се обяснявате, защо така сте преценили. Разбира се, ще оценим, ако споделите с нас причината, за да можем в бъдеще да предоставяме още по-качествени услуги на нашите клиенти.

Как става връщането?

  • Изпращате ни искане за връщане чрез форма на сайта;
  • В рамките на 2 работни дни наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на детайли;
  • Връщате стоката на нашия адрес или заплащате транспорните разходи до адреса;
  • Ние Ви връщаме парите по същия начин, по който сте ги заплатили.

Свържете се с нас за повече информация и поддръжка.